2011. február 22., kedd

Mézvirág


lett tehát a neve ennek a babának. Ez már "hivatalos" babatestanyagból készült (vagyis jobban lehet formát adni neki, mint az általam korábban használt vékonyabb trikóanyagokból), a haja mohairból van. A szeme zöld, ez nem nagyon látszik (fényképésztehetségem változatlanul csodás). Egyelőre kölcsönruhában van, a saját ruhája is "új stílusú' lesz, már megterveztem :-) A főkötő fregoli, kívül-belül egyaránt használható, egyik oldala flanel (ez van a képen belül, ez a "téli oldal"), a másik oldala nyomottmintás pamutvászon (ez van most kívül mint nyári viselet) - ez is kölcsönbe van, Rozáli babától, átmenetileg, akinek szintén fejlesztés alatt áll a ruhatára.



Néhány aktfotót is mellékelek, hogy látsszon, miben változtattam a korábbi babákhoz képest:









Magassága a szokásos 33 cm, a keze pedig NEM olyan hosszú, az utolsó képen lehet talán a legjobban látni az arányokat. És hát nem egy anorexiás alkat :-)

5 megjegyzés:

  1. A kezén még valószínűleg finomítok azért egy kicsit (mármint a következőnél).

    VálaszTörlés
  2. Szió! Milyen ari :-) nekem is született egy első manóm, blogomban megnézheted.
    Mi újság, nagy a csend mindenfelől, jól vagytok?

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem :-) Ti hogy vagytok?
    Megvagyunk, bár elhavazva. Nagy terveket forgatunk a fejünkben (mármint a férjem meg én), és ezekkel kapcsolatban rengeteg munka meg intéznivaló van mostanában. Tudsz valamit a kismamákról?

    VálaszTörlés
  4. Jól, jól, túl néhány kör bacin.
    Nekem is nagy terveim vannak, ezúttal kézimunka terén. :)
    Sajnos nem sokat.. majd telefonozok nekik.

    VálaszTörlés