2011. szeptember 8., csütörtök

Babaház

Időtlen idők óta nem jártam erre, úgyhogy most próbálok pár dolgot pótolni az elmúlt hónapokból. Valahogy kihívásokkal küszködöm a rendszeres regisztrálás terén, de igyekszem fejlődni.
Szóval - bár a leányt változatlanul nem köti le annyira a babaházazás, mint engem - végre megcsináltam az 5. szülinapra a rendes babaházat. Nagyon egyszerű és üdvösen kis költségigényű, fából (egy ikeás kispolcból és némi négyzetméterben vett maradék falemezből) készült, méhviaszoltam. Még nincs kész hozzá a lépcső, de készülőben van.







Elnézést, hogy a lakók kissé szalonképtelen pózban fényképezkedtek, de siettem, hogy le ne merüljön az akkumlátor. (A bölcsőben látható pici baba nem az én művem, bár még az enyém volt gyerekkoromban, a csehszlovák ipar kiváló (tényleg kiváló) terméke, és K. nagyon szereti. Valamiért úgy gondolja, két gyerekkel nem teljes a család... hm...)

2 megjegyzés:

  1. Mennyi szépséget töltöttél most fel:) Csak ámulok-bámulok:)

    VálaszTörlés
  2. Hát, összegyűltek. Ezért jó lustának lenni, mert így egyszerre soknak tűnik :-)

    VálaszTörlés