2011. szeptember 8., csütörtök

Könyvekkel eljegyezve

Mindig nagyon tetszett nekem a könyvkötés, és hályogkovács módjára folyton próbálkozom is vele, varázslatosnak érzem. Több helyen láttam igazi minikönyvből készült ékszereket is, szóval bár az ötlet nem eredeti, de annyira tetszett, hogy elkezdtem csinálni ilyeneket. Aztán ahogy lenni szokott, szaporodnak. A manócskák mellett (meg a csigatündérkék mellett, de róluk még nincs kép) ezek azok, amiket szintén rendelésre is kell gyártanom, mert többen, akik látták rajtam, szeretnének maguknak is. (Irtó büszke is vagyok ám.) Most is épp készül egy pár fülbevaló, két gyűrű és négy medál.
A megkötés, hogy csak régi papírt használok - kiesett könyvlapok szélét, régi újságszéleket, százéves kiesett előzéklapokat, ilyeneket. Persze, csak olyan lapokét, amihez a könyv már nincs meg, de ilyen is rengeteg gyűlt össze az évek során. Próbálok régi bőrőket is vadászni, de egyelőre maradékokból és régi, felfejtett bőrkabátokból dolgoztam.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése